Dette er PR-toppenes tips til Partiet-forfatterne – Når du har tatt såpass mye feil, og så mange mennesker reagerer ganske kraftig, er det lite logisk å stå på sitt og nekte å beklage.
Byråenes bruk av KI: Så langt har de kommet nå Hele 88 prosent sier at de bruker en form for generativ KI.
For to uker siden gikk byrået hennes konkurs – nå har hun sikret seg ny jobb Apriil PR Oslo henter inn Liv Maria Nesje Lien som innholdsprodusent og rådgiver. – Vi visste vi måtte kaste oss rundt for å få tak i henne.
På fem år er Apriil PR Oslo sitt samlede overskudd 192 000 kroner Men nå mener de å ha funnet sin plass i Oslo-markedet.
Vibeke bruker egen erfaring i nytt krisehåndteringskurs - forberedt på brann – Brannøvelser er noe man må trene på for å kunne være forberedt til den dagen det faktisk brenner. I enkelte tilfeller kan det stå om liv, men i de fleste sakene handler det om å redde materielle verdier og omdømmet.
Apriil PR blir dobbelt så mange i Oslo Tre blir til seks når kalenderen viser nytt år for Apriil PR i Oslo.
Kommunikasjon i en krise handler ikke om å løse krisen «Kommunikasjon i en krise handler ikke om å løse krisen, men å håndtere den. Kommunikasjonen er tiltak som gjør at du kommer best mulig gjennom og kan løse krisen.», skriver Vibeke Johannesen.
Kristin Weber blir partner i Apriil PR – Jeg trodde jeg aldri skulle tilbake til PR-byrå, men så viste det seg at det er det jeg kan.
Ikke gjem deg bak en nestleder «Ledere må se inn i fremtiden og manøvrere virksomheten fremover med proaktive valg. Hvis du kun er reaktiv, vil det ikke ta lang tid før det går svært dårlig.», skriver Vibeke Johannesen.
Bergens Tidende: Brann får krisekommunikasjonshjelp av Zynk – Trengte kompetanse i en kritisk situasjon.